phone
  • (066) 710-72-77
Контакты
  • Компания Агроснаб
  • Менеджер Отдел продаж
  • +38 (066) 710-72-77
    Менеджер, отдел продаж
  • Написать нам
  • agrosnab_
  • Днепропетровск пр. Правды, Днепропетровск, Днепропетровская область 49000
  • График работы
Информ. страницы
показать все

Класифікація тракторів

Трактор - безрейковий засіб пересування, використовуване як тягач при різноманітних видах робіт у сільському господарстві, дорожньому будівництві. Може сам обладнуватися навісними або напівнавісними машинами різного призначення. Трактор - безрейковий засіб пересування, використовуване як тягач при різноманітних видах робіт у сільському господарстві, дорожньому будівництві. Може сам обладнуватися навісними або напівнавісними машинами різного призначення. Основні параметри, за якими можна класифікувати трактора, наступні: - По області застосування існують три групи: загального застосування, універсально-просапні і спеціальні. Група спільного застосування включає в себе трактори, застосовувані для основних робіт у сільському господарстві, обробіток і обробка земляних угідь (дискування, боронування, оранка, сівба, культивація, прибирання). Трактори цієї групи имет невелике значення дорожнього просвіту і двигун підвищеної потужності. Група універсально-просапних тракторів це машини пріменямие при оранці та інших роботах сільськогосподарської спрямованості, пов'язаної з просапними культурами. Тому такі трактори мають можливість зміни ведучих коліс, широкі на вузькі залежно від характеру робіт (загальні або в міжряддях). Група спеціальних тракторів включає в себе модифікації моделей перших двох груп, виконані відповідно з вузькими запитами будь-якої галузі. Наприклад, роботи по збору бавовни, винограду, або відповідно до умов роботи (в горах, на болотах). - За типом пристрою ходової частини трактори діляться на колісні та гусеничні. Гусенична машина з широкою площею опори на поверхноть слабо спресовує грунт. Маючи високі показники прохідності, показники тягового зусилля значні. Трактор на колісній ходової частини є більш універсальним у застосуванні, хоча і має більш слабке зчеплення з грунтом. - Класифікація за типом наявності або отсутсвия рами: Рамні, корпус яких є рамою. Полурамние, їх корпус складається з двох поздовжніх балок, сполучених з заднім мостом. Безрамні - корпус цього типу тракторів, це сполучені воєдино корпусу складових його механізмів і елементів. - За показниками тягового зусилля існує 9 класів тракторів. Враховується номінальне зусилля, яке означає значення, при якому трактор найбільш ефективний на середньо-статистичному по вологості і твердості грунті. Система або типаж - це сукупність моделей, обумовлена завданнями технічного, економічного і технологічного плану. Кожен з 9 класів тягового зусилля має основні базові моделі та їх модифікації, які уніфіковані з базовими, що полегшує їх виробництво та обслуговування. Модель, це машина з специфічної конструкцією і розміщенням агрегатів. Найпоширеніші або універсальні моделі, називаються базовими. Модифікації базових моделей створюються для задоволення специфічних потреб і є уніфікованим з основною моделлю. Марка трактора - кодова назва умовно прийняте для позначення тієї чи іншої моделі. Спочатку зазвичай пишуть літерні знаки, які є абревіатурою заводу, або початкові букви якого або слова і через рисочку показники мошності в Лош. силах або модельний номер. Техніку, готову до виробництва і що вийшла в серію вносять в каталог. Нижче будуть приведені моделі й модифікації тракторів, розділених по тяговим класам. Тяговий клас 0,2. Міні-трактори (МТЗ-082, МТ-15, T-012, АМЖК-8 та ін.), Застосовувані для малих або селеціонних полях і фермерських угіддях. Це трактор має малі габарити, дуже універсальний, має дві осі або гусенеци. Такі трактори можуть бути з'єднані з косаркою, причіпний візком, культиватором, плугом та іншими агрегатами, передбаченими для цих моделей. Тяговий клас 0,1. Мотоблок на одній осі, який управляється оператором за допомогою важелів. Тяговий клас 0,6. Самохідні шасі та трактори (ХТЗ-2511, СШ-25, T-30A-80, Т-25ФМ, TT3-30, T-25A і Т-16мг) використовуються в міжрядної обробці і посіві, посадці садів і овочів, прибирання сіна, догляд за посівами, різні транспортні роботи. Самохідні шасі є різновидом трактора, яка має вантажну платформу на рамі, призначену для перевезення вантажів, а також для навісу різних агреготов, знарядь і машин для роботи в сільському або комунальному господарстві. Самохідні шасі Т-16мг та СШ-25 застосовуються в садівництві, тваринництві, овочівництві та рільництві. Тягової клас 0,9. Це трактори (JIT3-55AH, JIT3-55A, JIT3-55, Т-28Х4М, ТТЗ-80.10 і BT3-45AT) володіють широким діапазоном передач, реверсивним ходом, а також регулюванням ширини колії, тому можуть дуже широко застосовуватися в сільському господарстві та на транспортних роботах. Це може бути передпосівна і міжрядний обробіток, посів, збирання культур, оранка на малій площі легких грунтів та прибирання сіна, боротьба з шкідниками. Тяговий клас 1,4. Ці трактори (ЮМЗ-6АКМ, МТЗ-80, ЮМЗ-6ДМ, ЛТЗ-бОАБ, МТЗ-82) з успіхом застосовуються на прибиранні овочевих і технічних культур, а також при їх обробленні. Для оранки, боронування, посадки, посіву, оранки, застосовуються в сукупності з різним навісним обладнанням. На них можна заготовлювати корми, розподіляти по полю добрива, перевозити різні вантажі. До цієї групи відносяться машини «Білорусь», що мають більше 25 модифікацій. Різниця модифікацій між собою полягає в комплектації. Наприклад, 920-а модель забезпечена двигуном з потужністю 90 к.с. Також у нього все колеса ведучі, коробка передач синхронізована, передачі має кілька діапазонів і можуть перемикатися на ходу. Базові моделі класів 0,6; 0,9 і 1,4 є універсально-просапними колісними тракторами. Сюди ж відносяться трактора підвищеної прохідності, у яких всі колеса ведучі, трактори гірські для роботи на крутих схилах і ін. Тягової клас 2. Сюди відносяться трактора Т-90С, на гусеничному ходу (а також T-70B, вино- градніковий і T-70CM, буряківничих) і трактора на колісному ходу «Білорусь-1221», JIT3-95, JIT3-155, а також шасі універсальне «Білорусь» Шу-356. «Білорусь-1221» має дизельний двигун з шістьма циліндрами, загальна потужність якого 130 л.с. Мається турбонаддув. Перемикна на ходу коробка передач. Є передня і задня навіска, може бути оснащений додатковим ВОМ. Трактор JIT3-155 вважається інтегральним, оскільки в ньому сполучені разом різні частини і види агрегатів, як прості, так і комбіновані. Двигун має потужність 150 к.с. Цей трактор має принцип будови званий модульним. Три основні модулі (частини) це технологічна, керуюча та енергетична. Перша (технологічна) частина, це задній міст разом з пристроями для роботи із знаряддями сільського господарства і машинами, збиральним устаткуванням, платформою для вантажу і т.д. Є можливість зміни дорожнього просвіту. Друга (керуюча) частина, це розташований в кабіні пост управління, який може обертатися на 180 градусів. І третя (енергетична) частина представлена дизельним двигуном, коробкою предач, ведучий передній міст, ВОМ і навісне обладнання. Шасі ШУ-356 має двигун на 80 к.с. і сконструйований для використання на різних польових роботах, транспортування вантажів. Платформа має об'єм 2,5 куб.метра. Тяговий клас 3. Трактора цього класу (колісні ХТЗ-121, T-15K, T-150K, BT-130K і гусеничні ДТ-75Д, ДТ-75Н, ДТ-175м, BT-100, BT-130, ДТ-75МЛ, ДТ-75Т, T-150, XT3-180P, ХТЗ-200) використовуються для грунтової обробки, прибирання, посіву транспортних робіт. Колісні варіанти мають однакові за розміром і всі провідні колеса. Трактор ДТ-175м оснёщён двигуном в 170 к.с., коробкою передач з гідротрансформатора, автоматичною передачею в залежності від тягового зусилля. Трактор ВТ-130 має двигун на дизелі з регульованою потужністю від 120 до 145 к.с. Найвищі показники потужності досягаються за допомогою турбонаддува. Кабіна трактора відкидається набік, є система автоматичного контролю процесу роботи трактора. Гусеничні модифікації Т-150 і ВТ-130К уніфікованим з їх базової колісної моделлю. Тяговий клас 4 Гусеничний трактор Т-4А призначений для потужних енергоємних робіт. Застосовують для роботи на великих полях. Є модифікація Т-402 для роботи в степових зонах. Тяговий клас 5. предствалені тракторами з усіма провідними і однаковими за розміром колесами («Кіровець» K-701M, К-744 і K-700A). Подібні моделі використовують для крупномассштабной оранки, посіву, снегозадержания, культивації, а також в транспортних роботах. Двигуни таких тракторів мають потужність до 350 к.с. Існує гусенична модифікація Т-250. Тяговий клас 6. Прикладом є трактор на гусеничної тязі Т-170м. Цей трактор використовується для важких меліоративний і сільськогосподарських робіт великого об'єму та площі.

09 сентября 2014
© 2013 - 2018 Компания Агроснаб | Пожаловаться на содержимое
Открыть интернет магазин
Сайт создан на платформе ETOV